Little people´s buss

I dag efter att jag lämnat på dagis så åkte jag och uträttade lite ärenden, samt handlade.
Tog en sväng inne på leksaksaffären och där hittade jag denna "Little people" buss, nersatt till 100:- !!! De har sånna här på dagis och där är de väldigt populära.

(Den buss jag köpte var rosa)

Köpte även till ett "rör" med 2 figurer till (som kan åka med bussen) dessa brukar kosta runt 100:-, men nu var de nersatta till 40:-

Så för 140:- fick jag mycket saker! Nu är det inslaget och väntar på att någon ska fylla 2 år!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 00:12:09
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0