Galen i sjalar!



Blev så otroligt glad då jag fick tag i dessa sjalar! Och till en bråkdel av vad de populära sjalarna kostar!
De sjalar jag köpte kommer från Kappahl och Lindex.  Den rosa sjalen uppe i vänstra hörnet köpte jag åt mig eftersom jag tycker att dessa sjalar är så fina, 149:- betalade jag för den. Den vita sjalen till höger köpte jag åt dottern så att vi kan matcha. Den ljusblå sjalen nere i vänsta hörnet hittade jag på barnavdelningen och då jag köpte den hade jag inte riktigt bestämt om jag eller dottern skulle få den, men då jag kom hem och provade den så passade den bra på mig. Den vita och den blå sjalen kommer från Kappahls barnavdelning och kostade 79:-/styck.  Den rosa sjalen till höger beställde jag från Lindex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0