Då var de första flyttkartongerna packade!

I dag packade jag bland annat mammakläder. Mycket minnen då man ser alla byxor med mudd, och min favorit jeanskjol som jag köpte på "Zara" då vi var på kanarieöarna och som jag sen hade på mig nästan jämt! Dottern kollade lite konstigt på mig då jag med drömmande blick försökte förklara för henne att hon hade "bott" i de där kläderna. Något jag dock insett och sörjer är att det inte finns några bilder på mig i alla dessa fina mamma-plagg! Jag fotade flitigt min mage, men ingen har fotat hela mig då jag var gravid! Detta tycker jag är jättetrist! Så hur jag såg ut då jag var höggravid det är endast ett suddigt minne blott... Jag hoppas att jag någon gång kommer att få användning av mina mammakläder igen, och DÅ ska jag minsann se till att tvinga nån att fota mig och magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0