Måndagen

Dagen började kl 8, upp göra frukost åt dottern, sova lite i soffan då dottern såg på film (Pipppi såklart), sen frukost och dusch för mig, sen dags för att laga lunch. Sen tuplur för dottern medan jag gjorde mig i ordning och kollade hus på Hemnet. Sen åkte vi till dagis, dottern släppte lös lite mer idag och lekte lite med sin "favoritfröken", hon bad tom fröken att byta blöja! Sen läste de böcker ett bra tag och hon brydde sig inte så mycket om mig just då. Då favoritfröken gick hem så ville dottern rita med den andra fröken, det gick sååå bra idag!Men då vi skulle hem så var det någon som råkat ta dotterns skor, trots att jag märkt upp dem med hennes namn i! Vi hoppas på att få tillbaka skorna imorgon, lätt att ta fel då skorna var likadana. Dottern var så besviken då vi åkte hem utan skor, jättekonstigt tyckte hon och protesterade. Tur att pappan kunde möta upp oss med ett par extraskor då vi skullle åka och handla. Köpte 3 blöjpaket på Willys för 138:-, "tag 3 betala för 2" har de just nu så vi provade Willys egna blöjor, för Libero var de så dyra på. Just nu sitter vi och väntar på att kycklingen i ugnen ska bli klar, blir sen middag idag för dottern. Blir dusch, tandborstning och pyjamas på engång efter middagen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0