Lek i snön

Kan inte påstå att jag sovit många timmar i natt, fick väl somna vid 4-tiden nåt sånt och så upp igen vid 9. Har blivit lite väl lite sömn för mig sista tiden, är svårt attt försöka ta igen den vid sömnstruliga-perioder. Men men det är väl bara att bita ihop antar jag. Började dagen med frukost och plocka ur diskmaskinen, förtsatte sedan med att städa samt damma och städa badrummet + göra rent vattenlåset i handfatet i badrummet. Sen duschade jag och fixade lunch åt dottern, samtidigt tittade vi på tv4 play på "Familjen annorlunda" jag har tydligen missat att det börjat igen, så jag tog i gen det första avsnittet så jag ska kunna se det nya avsnittet i kväll. Efter lunchen så klädde vi på oss och gick ut och lekte i snön. Vi stod ett tag och tittade på bilarna som åkte förbi på vår gata och dottern vinkade till bussen, och busschauffören vinkade faktiskt tillbaka! Sen lekte vi lite i snön, försökte byggga en snögubbe, men dottter rev hela tiden ner den och skrattade och tyckte det var jättekul! :-) Sen åt hon lite snö och gjorde snöbollar. Nu är vi inne igen och dottern sover gott i våran säng efter all frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0