Beställda barngrejer

Nu har jag äntigen bestämt mig för att beställa denna nackkudde från "Travel friends" åt dotter. Tycker den verkar så himla smart att ha då man åker bil. Till skillnad mot många andra nackkuddar så har denna inbyggda magneter så att kudden stängs och stöder huvudet fram och förhindrar på så sätt att barnet sitter med "gamnacke"

Sen passade jag även på att beställa ett sånthär lås till barnvagnen som man kan ha med sig om man tex tar vagnen till dagis och lämnar den där utanför under taket till barnvagnsparkeringen för att sedan hämta vagnen och dottern efter dagis.

Bilden har jag lånat från Dunderbutiken, där jag även beställt sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0