Yrsel, utmattning och illlamående

Yr och illamående blev jag igår kväll... Vilket slutade med att jag gick och la mig klockan 21 (!?) Somnade nån gång vid 22, och vaknade runt 5 i morse sen somnade jag om och vi klev upp vid 7-8 i morse. Jag hade verkligen ingen lust att göra nåt igår kväll, ville bara sova. Helt olikt mig! Hade tänkt att kolla på "Efterlyst"  och fika med sambo, men då dottern vaknade och hostade så gick jag och la mig med henne och somnade till slut. Har sovit riktigt bra i natt, tror jag behövde den här extra sömnen för jag kände mig helt slut och uttömd på energi. Gårdagens händelse var droppen som fick bägaren att rinna över. Har varit alldeles för mycket den senaste tiden och i går sa kroppen i från. Man orka ju inte hur mycket som helst...

Det har blivit mycket att ta ställning till detta år, många planer som gått i stöpet, många drömmar som blivit krossade, många planer som fåtts läggas på is (återigen). När man väl ändrat en plan och just börjat vänja sig vid den och försöker göra det bästa av situationen så ändras all på en sekund och det är återigen dags att ändra alla planer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0