Beställt från BR leksaker

Dottern fyller ju snart 2 år och jag har beställt dessa till henne från BR leksaker:

Just nu är hon inne i en period då hon gillar att leka laga mat och bjuda på fika, och picknikkorgen med tillhörande koppar och tallrikar som vi köpte i Sthlm älskar hon att leka med, och eftersom jag planerar att hon ska få ett leksakskök då hon fått eget rum så tänkte jag att dessa saker kunde passa henne perfekt! Gillar att grytorna ser verklighetstrogna ut med "glas lock". 74:- respektive 149:- betalade jag för dessa.

Kommentarer
Postat av: Therese

Samma som E då, helt galen i att laga mat! :D

2011-02-20 @ 15:58:51
URL: http://thereselilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0