Vindfleecejackor

I går blev det dock ingen overall, men en fleecetröja åt dottern från Lindex. Jag har tidigare köpt lila fleecebyxor från Lindex men då fanns inte tröjan i storlek 86, men igår hittade jag den då jag var på stan.

Nu är det bara overallen som saknas! Har understället, fleecesetet, tjocksockar, handskar, mössa (kanske även kommer köpa nån tjockare mössa med sånt där lurv i), vinterskor, fuskpolo.

I dag köpte jag denna vindfleecejacka från Didriksson på Intersport för 190:- (ordinarie pris 400:-)

Blev en i storlek 90, då dottern har en vindfleecejacka nu i storlek 80 och en lila i storlek 86 som jag räknar med att hon kan börja använda lite nu och sen ha i vår, och denna från didriksson räknar jag med att hon ska kunna ha ganska länge från våren 2011 till hösten 2011 och kanske även våren 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0