Torsdagshandling

I dag var det dags för BVC-besök, spruta och längd och vikt. Efter det åkte vi och hämtade ut lite paket med saker som jag beställt.

Hämtade ut ett paket med skor som jag köpt åt dottern.


Paket från Adlibris med bok åt mig och bok till dotterns vagn (I drömmarnas trädgård är favoriten just nu) Åt mig blev det "Konsten att säga nej" av Jesper Juul, jag gillade hans bok "Ditt kompetenta barn" så mycket att jag ville läsa vad han mer skrivit, och denna bok tror jag kommer passa mig perfekt!


Efter BVC och paket-uthämtning så åkte vi faktiskt och handlade lite. Jag passade på medan dottern sov i vagnen att springa lite ärenden, bland annat köpa present till svägerskan som fyller år snart. Lite annat smått och gott blev det även.

Body och fuskpolo i fleece hittade jag inne på H&M


Och en tröja åt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0