Känner mig ledsen...

Enda sedan i början av juli så har a-kassan bråkat med mig. Komplettering på komplettering har de bett om, o jag har gett dem allt! Inga pengar har jag fått än... I måndags begärde de ytterligare kompletteringar, och denna gång papper från 7 år tillbaka!? Så i 3 dar har jag ringt bland annat a-kassa, försäkringskassa, en arbetsgivare jag hade 2004, allt för att skaffa intyg från höger o vänster! Snart begär väl a-kassan födelseattest o betyg från högstadiet också! Idag är även första dagen som sambon börjat jobba igen o jag är mammaledig på halvtid o arbetssökande på halvtid. Detta innebär såklart krångel. Ringt arbetsförmedlingen o hon där gillande inte att vara mammaledig o ville väl påverka mig med detta... Hon på a-kassan verkade sur o frågade om det var en långsiktig eller kortsiktig plan sen sa hon syrligt att detta kan komma att påverka min ersättning. Så totalt oförståendet! Är så trött på att hela tiden behöva försvara att jag vill vara hemma med mitt barn! Känner mig så ledsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0