Walk in closet

I dag var det återigen dags för garderobsstädning. Vilket jag brukar göra minst 2 gånger per år för att då plocka fram säsongskläderna som brukar få ligga intryckta bakom nuvarande säsongs kläder. Eftersom detta är den enda garderob jag har i hela lägenheten (helt otroligt! Vi bor ju 3 personer i en 3:a, men det finns inte fler garaderober!!) så går det inte att ha nån direkt ordning, men man får göra det bästa av situationen. Men varje gång jag städar garderoben så slänger jag alltid något, men risken är att man kastar bort så mycket kläder i ren desperation för att man blir så frustrerad över att de inte få plats. Så här blev det då jag plockat fram höst/vinterkläderna och lagt sommarkläderna bakom.

Medan jag stod där och hopplöst försökte släta ut och vika om alla skrynkliga plagg (samt förbannade vårat compact living-liv) så drömde jag om en walk in closet! Jag behöver en klädkammer nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0