Snart kommer den...

Lindex får snart in denna tomteklänning, och då ska jag beställa en i storlek 86!

129:-
Förra året hade dottern en pepparkaksklänning i storlek 74, och snart kommer båda in i lager igen! Båda är sååå fina, men i år får det bli tomteklänning! Måste nog vara snabb då den kommit in med tanke på hur snabbt pepparkaksklänningarna tog slut förra året så....

Jag tror t.o.m att hon kan ha sina strumpbyxor i storlek 74-80 även denna julen, har ett par bruna och ett par röda med hjärtan på, i så fall slipper jag köpa nya röda strumpbyxor i år! Tur strumpbyxor är så töjbara!

Har även ett lucialinne i storlek 80 och det borde hon kunna ha även detta år, måste bara köpa ett rött band till för det glömde jag förra året. Har denna fina luciakrona från "Oskar och Ellen":

99:- köpt på Underbara barn-mässan 2009.

Andra vackra julplagg som kommer in till Lindex baby-avdelning:
(Tur man har en "liten" tjej som precis har börjat med storlek 86 för då kan man fortfarande handla på babyavdelningen=billigare)

80:- / 149:-
Jag älskar ju pepparkaks-motiv och koftor med folklore mönster på! Så det blir kanske blir så att dessa klickas hem då de inkommer till Lindex webbshop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0