Pampers active fit Buzzador



Jag är "buzzador" och just nu så har jag fått prova på (eller snarare dottern har fått prova på, det är ju hon som har på sig blöjorna) Pampers Active Fit.
-Pampers torraste och tunnaste blöja.

Jag har provat blöjorna samt fått prov att dela ut till vänner och bekanta, och nu tänkte jag passa på att buzza även här på bloggen.

Har provat dessa blöjor både under dagen och under natten, och dottern verkar ha tyckt om dom. Just att de är tunnare än alla andra blöjor gör att barnet ska få mer rörelsefrihet. Jag var innan skeptiskt till att tunna blöjor verkligen kan hålla sig torra, men efter att ha provat dem så är jag positivt överraskad.

Så här skriver Pampers själv om sina nya blöjor:
När ditt barn väl har börjat ta sig fram finns det inget som stoppar henne eller honom.
Nya Pampers Active Fit är tillverkad i ett nytt material med maximal uppsugningsförmåga – för ostörda lekstunder.
Våra nya Active Fit-blöjor är ännu tunnare och håller ditt barn torr och nöjd, så att hon eller han kan utforska sin nyvunna rörlighet länge och utan avbrott.

Här kan du läsa mer om blöjorna!

Är du intresserad av att bli en Buzzador? klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0