Packa babykläder

I går köpte jag en stor plastlåda på ikea att förvara dotterns urväxta babykläder i. Tidigare har kläderna fått stå i kassar eftersom vi bor så trångt, men eftersom jag har tänkt att förvara de i smarta plastlådor sedan då vi har flyttat till hus så tyckte jag att det vara lika bra att börja redan nu, sparar man ju en massa tid och energi tills man ska flytta också om allt redan är klart! Bara till att ställa in i förådet direkt då ju!

Så nu i kväll så har jag stått och vikt ihop och lagt ner babykläder i storlek 50-62, ååå vad liten dottern var!! Kan inte fatta att hon har varit så liten! Tiden går ju så sjukt fort! Nu får kläderna ligga snyggt och prydligt ihopvikta och vänta på att i framtiden förhoppningsvis bli använda av en lillasyster eller lillebror.

Insåg att jag måste åka till ikea snart igen för att köpa en till låda för storlek 68-80.
Ska nog passa på att köpa docksängen åt dottern i samma veva (hon ska få en docksäng + docka i julklapp).


Hur förvarar ni barnens urväxta kläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0