Hämtat ut 2 paket idag

Nu blev det äntligen rätt...

Då jag ändå beställde mer saker från HM så passade jag på att beställa den cerisa t-shirten i storlek 86. Chansade och var ganska nyfiken på ifall jag skulle få ett par mokasiner i stället även denna gång, men denna gång fick jag tröjan!


Benvärmare, stickad klänning och stickad väst åt dottern.
69:- / 59:- / 29:-


2 tunikor/blusar till dottern, samt den omtalade cerisa t-shirten ;-)
59:- / 59:- / 39:-


Gulligt med broderade detaljer på kläderna.


Strumpbyxor åt mig
39:- / 79:-


Klänning åt mig från HM, 149:- på rean


Stickad kofta från Rut mfl. beställt från Nelly.com

Kommentarer
Postat av: Viktorenya

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2010-12-31 @ 21:51:20
URL: http://viktorenya.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0