????


Klantigt av hm!!
Ser det här ut som en cerise t-shirt i storlek 86??! Konstigt, för jag tycker det ser ut som ett par mokasiner i storlek 26! Detta var vad jag fann i hm paketet då jag öppnade det. Vad gör man nu då? Dottern vart överförtjust o började pussa på dom, trots att hon haft max 2 plagg med hello kitty på så är hon helt galen i denna katt! Trots att jag inte riktigt har förstått hm's dyrkan som gör att det knappt finns ett plagg på "flickavdelningen" utan hello kitty på. Vad gör jag nu? Krånglar o ringer hm för o få t-shirten som kostar typ 40kr. Eller sparar mokasinerna några år tills dottern kan ha dem, eftersom priset på dessa mokasiner troligtvis är det dubbla mot vad t-shirten kostar. Tror jag behåller mokasinerna, T-shirten kan jag ju ändå köpa i hm butiken sen.
Hur skulle du ha gjort?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0