Smyckejobb och tjejhelg

Vi har tjej-helg nu jag o dottern, eftersom sambon är bortrest. Vi skutsade o vinkade av honom i går förmiddag, sen åkte vi hem o städade. Dottern fick lunch o sen sov hon 2 timmar, riktigt lyxigt! När hon sen vaknade gjorde vi smoothie o fikade (riskakor, russin o majskrokar åt dottern) passade på att kolla på inspelade program. Sen åt vi middag, dottern badade, tog på pyjamas, dotter fick gröt sen somnade hon o sov mellan 19-21 så jag hann både läsa tidning o se tv (samtidigt såklart, gäller att utnyttja tiden maximalt).

I dag ska vi äta pannkakor till middag sen ska vi (iaf jag) kolla på filmen "27 dresses" på 4an, har alltid velat se den!

Lite av vad jag har åstadkommit i dag då jag passade på att jobba med mina smycken när dottern sov:

Allt i silver 925
Bilden har jag valt att ha liten eftersom lite av smyckena är hemliga än så länge ;-)


Nu är mitt namnsmycke klart som jag ska ha på mig på bröllopet:


Jag gjorde även ett långt halsband med rosenkvartspärla som hänge, allt är såklart i silver 925.

Blev även lite andra smycken gjorda:

Örhängen med blommor och ett hänge med amulettringen "Family", snygg att hänga på en halskedja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0