Ny kamera

Jag har tänkt att jag ska köpa mig en ny digitalkamera, eftersom jag fick pengar då jag fyllde år så tänkte jag passa på nu. Min gamla kamera är inte så bra, batterierna tar slut hela tiden och går knappt att ladda upp. Sen tar det evigheter innan kameran fotar, vilket gör att jag missar allt roligt som dottern gör. Ska ju på både dop, bröllop och släktträff i sommar så nu är det dags för en ny!



Tittade på denna kamera idag," Canon ixus 130", 2690:- var billigste priset. Tycker den är grymt snygg! Verkar bra också, stor skärm och skarpa bilder verkar den fota. Ska läsa på lite mer om den och be min bror ta en titt också innan jag bestämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0