Klänningen till bröllopet!

Nu har jag äntligen fått tag i  "Vila Malone dress", efter att ha jagat runt på nätet och hela tiden haft oturen att den varit slutsåld, samt ringt runt till diverse Vila-butiker i landet för att kolla om den fanns där (vilket den inte gjorde) och sprungit runt i Stockholm för att inse att den mörkrosa var slut precis överallt, men den svarta fanns (supersnygg, men svart passar ju inte på bröllop!) Men av en slump så satt jag (som så många gånger förr) vid datorn och klickade ännu en gång in på Mandel och då fanns där en mörkrosa i storlek L !!! Jag skyndade mig att klicka hem den, och igår gick jag och hämtade ut paketet! Klänningen är sååå fin! Och det bästa av allt var att den passade!!


Jag har tänkt att ha en sjal till (köpt på Kappahl) då man är i kyrkan för att inte känna sig så naken och avklädd, skulle även vilja ha en bolero till i fall det blir kallt på kvällen.


chanél-liknande väska (från Lindex) jag ska ha till och skor som jag eventuellt ska ha till (från Din sko)



Eftersom jag tillverkar smycken så har jag designat ett namnhalsband och matchande örhängen som jag ska ha till

Namnhalsband jag håller på och gör (ska bara stansa in dotterns namn sen är det klart) och örhängen jag ska ha till. Samtliga delar är i äkta silver 925.

Vill du se mer av mina smycken, eller kanske beställa?
Klicka in på min smyckeblogg: http://chrizzysmycken.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0