Helgen

Fredagen började med barnvagnsbio och "Avatar". Sen blev det inhandling av mat och middag med fläskfilé och potatisgratäng sen gick vi ut och tittade på majbrasan.

Lördagen bjöd på tacoskväll.


Och mina favoritchips


Och favoritdricka

Grape tonic-läsk har varit min favvo sedan jag var barn. Drinkmix enligt de flesta, godaste drickan enligt mig!


Är jag den enda som gillar honungsrostade jordnötter? Fast nu har jag även fått sambon att gilla dem, var faktiskt han som plockade ner dem i kundvagnen!


Den här tidningen köpte jag då vi handlade i fredags, kostade endast 29:- annars brukar ju bröllopsmagasin vara superdyra. Köpte den som inspiration inför bröllopet vi ska på i sommar (känner att jag måste motivera varför jag köpt en sån tidning annars kanske sambon min blir orolig). Tänkte att jag kanske kunde hitta lite inspiration och idéer på bröllopspresent och klädsel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0