Bröllopsgäst

Nu känns det helt hopplöst att få tag i en klänning...

De som jag vill ha är slutsålda överallt!
Har letat med ljus och lykta efter denna klänning, den var slutsåld i Stockholm, har ringt runt till olika Vila-butiker samt googlat på nätet, och den är slut överallt!

ÅÅÅ vad jag ångrar att jag inte klickade hem den direkt när jag såg den på Bubbelroom, innan alla andra upptäckte att den även såldes där! Hade velat ha den i mörkrosa storlek L, den skulle ha passat så bra ihop med de smycken som jag gjort!
´Silverörhängen med swarovskipärlor och kristaller:

Jag håller även på och gör ett namnhalsband med matchande hängen med pärlor och berlocker. Även ett matchande armband står på "att göra-listan".

Även denna klänning som är snarlik den första sålde slut i min storlek direkt:

Jag var dock lite tveksam till volangerna och gillar den andra klänningen mer.

Denna sommarklänning är också den slut i min storlek:

Synd eftersom jag hade velat ha den, även om jag inte har den på bröllopet så kan jag ha den på midsommar. Härligt 50-talsinspirerad tycker jag!

Nu funderar jag över om denna lite 20-talsinspierade klänning kan vara nåt? Den skulle ju i allafall passa ihop med skorna som jag har köpt, och väskan.

Men den har ännu inte börjat säljas...

Dessa klänningar såg jag på Indiska, men jag vet inte om de passar för ett bröllop...



Skulle gärna vilja ha denna bolero från Gina tricot till, men det är ju inte säkert att den passar ihop med klänningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0