Söndag

I dag har jag fortsatt med stökandet inför julen. Gått igenom vilka kläder dottern ska ha med sig, vilka hon ska ha då vi åker till farmor och farfar och vilka hon ska ha på julafton. Jag har packat skötväskan med gröt, leksaker och annat som behövs och planerat dagen och alla tänkbara situationer som kan uppstå då vi ska till dottterns farmor och farfar. Sen har jag packat mina kläder och tvättat upp det som behövs så jag kan packa det sista imorgon.

Nu sitter jag i köket och läser en tidning samtidigt som jag bloggar, tjoho! Effektivitet gillar jag!

I morrn måste jag bylsa på dottern kläder och overall och få på mig själv lite kläder och smink för vi måste ut och uträtta lite ärenden. Har 2 paket jag ska hämta ut och så måste jag handla lite, dels så dottern har nån mat att ha med sig hem till farmor och farfar och dels lite andra grejer som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0