Rosa teknikprylar

Min älsklingsfärg är rosa, det är nog ingen som inte fattar det med tanke på att min mobil är rosa:

Och min kamera är också rosa:


Sen har jag även en rosa ipod:

Och nu funderar jag på att skaffa mig en Sony vaio mini laptop/netbook, i rosa såklart!

Ja, jag är nästan 30 år och rosa är favoritfärgen. Kanske lite töntigt kan en del tycka, men vaddå?! Vem ska egentligen bestämma vad jag ska tycka om? Visst det är kanske lite "bloggande-14is" över en rosa dator, men varför det egentligen? varför skulle rosa vara en töntigare färg och mindre vuxen än svart eller vitt? Varför skulle jag köpa någon annan färg då jag tycker att rosa helt klart är finast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0