Dagisstart

Nu har vi fått dagisplats åt dottern, eller förskoleplats som det egentligen heter.
I mitten av januari börjar hon, och det är ju snart! Panik! Usch hur ska jag klara det! Får ångest bara jag tänker på att vara i från henne. Men nu funderar jag över vad som behövs i kläd-väg. Vill att hon ska ha speciella kläder på dagis och speciella hemma. Så nu vill jag få tag i bra kläder att ha på dagis, jag tänker lite så här:
  • Mysbyxor
  • Leggings
  • Mokasiner
  • Galonbyxor + jacka
  • Gummistövlar (ett par på dagis och ett par hemma?)
  • Vinterskor
  • Tröjor, enkla vanliga som man kan ha till mysbyxor
  • Jeans
  • Kofta
  • Fleecetröja (+fleecebyxor?)
  • Långkalsonger
  • Mysdress

Hur klär ni era dagis-barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0