Äntligen!

I dag fick jag äntligen min efterlängtade nässpary! Gulliga sambon åkte och köpte nässpary till mig efter jobbet!
Otrivin comp is the shit just nu! Har snytit mig så mycket så jag är alldeles röd runt näsan och får smörja mig med idomin. Har nyst säkert 10 gånger idag!

Just nu sitter jag i soffan och bloggar från min nya netbook! Love it! Man kan vara social och se på tv och surfa på datorn samtidigt! Så underbart! För mig som har så ont om tid och därför vill göra flera saker samtidigt så passar det perfekt!

Strax börjar filmen som jag och sambon ska kolla på!

I dag har jag hunnit med massor! Har tvättat 4 maskiner tvätt, gjort en säkerhetskedja åt mitt ena berlockarmband, putsat 2 armband med silverputs, målat tånaglarna, slagit in julklappar, beställt väska åt min netbook, blonderat håret, färgat ögonbrynen och ögonfransarna, stekt en massa pannkakor, skrivit pack-lista och börjat packa åt mig och dottern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0