Ullared


Idag har vi varit i ullared o handlat. Massor handlade vi... Barbapapa-kuddar åt dotern, 3 par jeans åt henne, duplo-lego, dottern skulle prompt köpa "lilla gubben" o "herr nilsson", jag hittade funktions-kläder åt mig o underställ åt både mig o dottern. Jag var rejält nervös då jag skulle betala, men vi överskred inte budgeten. Men tid tog det med en seg gubbe som satt i kassan så jag kunde inte packa ur vagnen så snabbt, dottern satt o skrek o grinade i vagnen. Kan riktigt höra suckarna o föreställa mig vad tjejerna bakom oss i kön tänkte "å vilken jobbig familj med skrikig unge, dela upp betalningen på 2 olika kort ska de oxå! O den där mamman som springer fram o tillbaka mellan kassan o ungen då hon egentligen ska knappa in pin-koden" haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0