Vagnpyssel

Jag älskar mina vagnar, och gillar att köpa tillbehör att pimpa vagnarna med, åkpåsar, sittdynor, reflexer, smarta lösningar som underlättar vardagen etc.
För mig är relationen till mina barnvagnar jämställt med hur en del killar fixar med sin/sina bilar. Jag vårstädar vagnen, tvättar åkpåsen, torkar av chassit, tar loss och spolar av korgen. Jag blir lika irriterad på grus som dammar, lera, gegga och smuts som min pappa blir då kan kör sin nytvättade bil då de har saltat vägen.

Nu har jag planer på att sy en barnvagnsdyna att ha i citycrossen i sommar då jag plockar bort åkpåsen. Tänkter köpa tyg på ikea och fleecefilt (som stoppning innuti) och sy en enkel dyna med uttag för 5-punktsbälte.

Gillar dessa tyger från Ikea:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0