Promanad

Vi tog en promenad på eftermiddagen, jag och dottern. Men först var vi i lekparken så dottern fick gunga.
Blev en vända in på Willys för att köpa bland annat jättelik flaska med diskmedel (vilken jag fick lämna i källarförådet för att jag inte fick med mig både skötväska, matkasse och barn. Får hämta den imorrn, eller så får jag be sambon att hämta den). Sen köpte jag fil, pipmugg, lypsyl, halloumiost, tonfisk, pasta, sallad, smörgåsrån, bönmix, samt nöt och fruktmix:

På hemvägen så mumsade jag på en sån här, 5,50:- på Willys, medan dottern mumsade på några majskrokar.

Tyvärr somnade inte dottern i vagnen under vår promenad, så hon sover nu istället, då hon egentlgen ska äta middag, men men... Jag sitter och andas ut och äter nöt- och fruktmix och dricker te, samt spanar på hus.
Snart ska jag göra mumsig tonfisksallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0