Nackspärr, promenad och shopping


Vaknade med nackspärr, har lyckats förebygga/ignorera tecknen på en begynande nackspärr, men idag slog den till! Var förra måndagen jag kände av att det var på gång, men så dröjde det ytterligare en vecka inan det bröt ut. Trodde jag kunde förhindra det värsta genom att lägga mig på spikmattat en stund innan vi ick ut, men det var kört ändå. Men det blev ändå en långpromenad i det fina vädret. Hämtade ut mitt paket på Lindex med min nya bikini (var i akut behov av en ny!) Lindex hade även rea + att jag hade ett sms där man fick ytterligare 25% på reapriset! Hittade dock inget åt mig själv, trots att jag provade 3 plagg, men dessa 3 saker köpte jag till dottern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0