Bröllopsfunderingar

Jag är bjuden på bröllop i sommar, en av mina "äldsta" väninnor som ska gifta sig. Så nu är jag på jakt efter både klänning, skor, väska, sjal/bolero etc.
Förut spanade jag på denna klänning:

Vila-klänning, säljs hos Mandel.
Men den sålde slut så fort, sen vet jag inte riktigt vad jag tycker. Är den för mycket brudtärna? För gullig? Eller?
Så nu har jaghittat en ny klänning från Vila hos Bubbelroom.se

Vad tror ni? Skulle den passa mig? Och passar den på ett bröllop?

Efter lite överläggning med svägerskan så kom vi fram till att nog denna tidlösa och klassiska "chanel"-liknande väska nog är den jag ska välja.

Väskan kommer från Bianco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0