Beslutsångest!

Då var det återigen dags att tjata om bröllopsklädsel...
Nu såg jag att Bubbelroom.se även hade den första klänningen, så nu blev det svårt... Jag hade ju nästan bestämt mig för att köpa den andra klänningen, men nu fick jag beslutsångest igen. Detta kommer väl att sluta med att båda klänningarna tar slut innan jag har bestämt mig. Snälla hjälp mig!!!

Klänning 1:
Vila Malone dress


Klänning 2:
Vila Anglia dress


Jag vill ha en fin klänning, men samtidigt inte sticka ut för mycket. Vill ha en klänning som man kan ha halsband till, och nån form av bolero eller sjal över axlarna. Och gärna en klänning som är tidlös som jag kan använda fler gånger på fler bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0